Eendaagse training voor medewerkers die verantwoordelijk zijn voor debiteurenbewaking en uitstaande facturen effectiever, overtuigend én klantgericht willen incasseren.

Zichtbaar resultaat

U leert:

Uitstaande vorderingen sneller te incasseren met behoud van de goede relatie met de klant;
Uzelf voor te bereiden op een effectief incassogesprek;
De structuur van een doelgericht incassogesprek;
Tijdens het gesprek ‘positief te sanctioneren’, zodat de klant sneller zal betalen;
Smoezen en uitvluchten te herkennen en om te buigen naar het gewenste resultaat;
Concrete afspraken te maken om tot betaling over te gaan;
Om te gaan met emotionele en persoonlijke componenten en de mens te scheiden van de zaak;
Professioneel en klantgericht telefonisch te communiceren;
Een Persoonlijk Actie- en Ideeënplan op te stellen ten behoeve van het voeren van een effectief incassogesprek.
Bij deelname van meer dan 5 personen zal de training verzorgd worden op een externe, centraal in het land gelegen lokatie en duurt de training 2 dagen.

Waar en wanneer?

De trainingen worden gegeven op een datum, plaats en tijdstip die voor u het beste past. We hebben gemerkt dat door ons vastgestelde data in deze tijd niet meer inpasbaar zijn. Wanneer u enkele voorkeursdata aangeeft dan gaan wij aan de slag om een voor alle kandidaten passend tijdstip te vinden.  

Hoeveel?

€ 595,-- per deelnemer (exclusief BTW) inclusief syllabus, alle materialen, lunches, diner en verfrissingen.

Bel voor meer informatie direct met Leonie de Groot op 06 43086898