Voor medewerkers en agents die regelmatig commerciële uitgaande gesprekken voeren. Tijdens de training leren zij gesprekken professioneel op te bouwen en te zorgen voor een interessante gespreksopening. De trainer geeft handvatten voor het herkennen van en inspelen op commerciële signalen. Tegenwerpingen ombuigen naar een nieuwe gespreksopening krijgt hierbij ook de aandacht. Voor de commerciële medewerker die (nóg) meer resultaat uit gesprekken wil behalen.

Zichtbaar resultaat

U leert:

  • Meer afspraken te maken en ervoor te zorgen dat de slagingskans hoog is;
  • Het telefoongesprek resultaatgericht voor te bereiden;
  • Door een creatieve opening voordeel te bieden aan een (potentiële) klant;
  • Koopsignalen te herkennen en hierop in te spelen;
  • Tegenwerpingen te overwinnen en om te buigen naar een positief resultaat of nieuwe gespreksopening;
  • Professioneel en klantgericht telefonisch te communiceren;
  • Een Persoonlijk Actie- en Ideeënplan op te stellen ten behoeve van het voeren van een effectief telefoongesprek voor het maken van een afspraak.

Waar en wanneer?

De trainingen worden gegeven op een datum, plaats en tijdstip die voor u het beste past. We hebben gemerkt dat door ons vastgestelde data in deze tijd niet meer inpasbaar zijn. Wanneer u enkele voorkeursdata aangeeft dan gaan wij aan de slag om een voor alle kandidaten passend tijdstip te vinden.  

Hoeveel?

€ 595,-- per deelnemer (exclusief BTW) inclusief syllabus, alle materialen, lunches, diner en verfrissingen.

Bel voor meer informatie direct met Leonie de Groot op 06 43086898