Eendaagse training voor medewerkers en agents van binnendiensten, Customer Service en Helpdesk afdelingen. Tijdens de training krijgen de deelnemers handvatten om gesprekken klantgericht en professioneel te voeren met als doelstelling: optimale klanttevredenheid en klantenbinding. Ook de ‘lastige gesprekken’, waaronder ‘omgaan met moeilijke gesprekspartners’, klachten- en slecht nieuwsgesprekken zijn onderdeel van het programma.

Zichtbaar resultaat

U leert:

  • Op adequate wijze alle vragen, problemen en klachten te behandelen en tot de gewenste oplossingen te komen;
  • Actief te luisteren en daardoor de ‘vraag achter de vraag’ te bepalen;
  • Vraagstellingstechnieken om het gesprek optimaal te kunnen sturen;
  • De oplossing zodanig over te brengen dat de klant deze begrijpt;
  • Additionele behoeften en / of ontwikkelingen bij klanten actief te signaleren;
  • De opbouw van een probleemoplossend gesprek en van een klachten- en slecht nieuwsgesprek toe te passen;
  • Professioneel en klantgericht telefonisch te communiceren;
  • Een Persoonlijk Actie- en Ideeënplan op te stellen ten behoeve van het voeren van klantgerichte en effectieve telefoongesprekken.

Waar en wanneer?

De trainingen worden gegeven op een datum, plaats en tijdstip die voor u het beste past. We hebben gemerkt dat door ons vastgestelde data in deze tijd niet meer inpasbaar zijn. Wanneer u enkele voorkeursdata aangeeft dan gaan wij aan de slag om een voor alle kandidaten passend tijdstip te vinden.  

Hoeveel?

€ 595,-- per deelnemer (exclusief BTW) inclusief syllabus, alle materialen, lunches, diner en verfrissingen.

Bel voor meer informatie direct met Leonie de Groot op 06 43086898