Eendaagse training voor medewerkers en agents van (commerciële) binnendiensten en call centers.

Zichtbaar resultaat

U leert:

  • Het voeren van professionele en klantgerichte gesprekken;
  • Het verkrijgen van handvatten om gesprekken commercieel in te richten;
  • Het herkennen van signalen en het daarop inspelen;
  • Het optimaal inventariseren van de klantwens;
  • Overtuigend argumenteren;
  • Het toepassen van afsluittechnieken en up-selling en cross-sell technieken;
  • Een Persoonlijk Actie- en Ideeënplan op te stellen ten behoeve van het optimaliseren van de commerciële vaardigheden.

Waar en wanneer?

De trainingen worden gegeven op een datum, plaats en tijdstip die voor u het beste past. We hebben gemerkt dat door ons vastgestelde data in deze tijd niet meer inpasbaar zijn. Wanneer u enkele voorkeursdata aangeeft dan gaan wij aan de slag om een voor alle kandidaten passend tijdstip te vinden.  

Hoeveel?

€ 595,-- per deelnemer (exclusief BTW) inclusief syllabus, alle materialen, lunches, diner en verfrissingen.

Bel voor meer informatie direct met Leonie de Groot op 06 43086898