Interselling heeft een nieuwe trainingsmethodiek geïntroduceerd waarmee organisaties op een resultaatgerichte en effectieve wijze hun medewerkers kunnen trainen op onder meer commerciële vaardigheden. HIT! sessies zorgen voor een nieuwe benadering van training.

Hoe kunnen medewerkers er voor zorgen dat klanten zich verbonden voelen met jouw organisatie? Hoe zorgen managers ervoor dat medewerkers zich verbonden willen blijven voelen met jouw organisatie? Interselling helpt.

 

Please login to view stats!

Sfeerimpressie

 

Contactformulier

Schrijf je in voor de Interselling nieuwsbrief. Boordevol informatie, weetjes en het laatste nieuws.

Ja, stuur mij de nieuwsbrief   ---  
E-mailadres: 
    

loader

Als commercieel directeur, trainer en eigenaar van Interselling raak ik soms in situaties verzeild die ik door mijn beroep soms anders zie en ervaar dan anderen. In mijn blogs verhaal ik over deze ervaringen met mijn eigen kijk op de communicatie rondom deze gebeurtenissen. Ik deel mijn ervaringen graag met u.

Ook als moeder en partner maken jij en ik dingen mee die de moeite van het opschrijven waard zijn. Als het al niet is om ze te onthouden dan is het wel om enige irritatie van mij af te schrijven. Ik hoop dat ik u hiermee een plezier doe en wellicht zet het aan om ook anders te kijken. Ik hoor het graag van je.