×

Waarschuwing

JUser: :_load: Kan gebruiker met ID: 40 niet laden

Eendaagse training voor de telefoniste of receptioniste die klanten op een nóg meer professionele en klantvriendelijke manier te woord wil staan.

Zichtbaar resultaat

U leert:

  • het belang van uw functie als telefonisch visitekaartje te benoemen en daar naar te handelen;
  • klanten het gevoel te geven dat zij ‘welkom’ zijn bij uw organisatie;
  • inkomende gesprekken klantgericht en efficiënt aan te nemen en met de juiste persoon door te verbinden;
  • ervoor te zorgen dat uw collega’s op de hoogte zijn van de inhoud van het telefoongesprek dat zij krijgen doorverbonden;
  • op professionele en effectieve wijze de wachtstand te gebruiken;
  • om te gaan met verschillende type klanten in uiteenlopende situaties;
  • de combinatie tussen telefoon- en baliewerkzaamheden soepel te laten verlopen;
  • klantvriendelijk te communiceren met het belang van de stem als telefonisch visitekaartje;
  • een Persoonlijk Actie- en Ideeënplan op te stellen ten behoeve van het optimaliseren van de telefoonvaardigheden.

Waar en wanneer?

De training wordt gegeven op een datum, plaats en tijdstip die voor u het beste past. We willen graag flexibel zijn; wanneer u enkele voorkeursdata aangeeft dan gaan wij aan de slag om een voor alle kandidaten passend tijdstip te vinden.  

Hoeveel?

€ 595,- per deelnemer (exclusief BTW) inclusief syllabus, alle materialen, lunch en verfrissingen.

Bel voor meer informatie: Interselling Training, Leonie de Groot, 06-43086898