Deze training is bestemd voor alle personen binnen een organisatie die te maken hebben met klantcontact via e-mail.

Doelstelling

Het aanbieden van een hoog kwaliteitsniveau als het gaat om schriftelijke informatievoorziening. Elke klant of relatie zal de informatie als eenduidig, uniform en professioneel moeten ervaren.

Trainingstraject; de 2 stappen in het traject van schriftelijke vaardigheden.

Stap 1

Voorafgaand aan de training zullen e-mails van deelnemers worden geanalyseerd en zullen de aandachtspunten per deelnemer worden vastgesteld. Er zal gekeken worden naar de volgende onderwerpen/ vaardigheden:

  • De opbouw en stijl;
  • Grammatica, spelling en zinsbouw;
  • Het duidelijk formuleren van de doelstelling;
  • Wordt begrip getoond indien nodig?;
  • De juiste analyse van de vraag van de klant;
  • Toonzetting;
  • Duidelijke en overtuigende taal;
  • Concreet en positief formuleren.


Stap 2: Het trainingsprogramma

De uitkomsten van de bevindingen worden (als samenvatting) teruggekoppeld;

  • De deelnemers krijgen korte opdrachten om hun leerpunten om te zetten naar klantvriendelijke en krachtige tekst;
  • De trainer geeft tips en handvatten aan de hand van de uitkomsten van de verschillende opdrachten;
  • De deelnemers stellen samen met de trainer een Persoonlijk Actieplan op.

Waar en wanneer?

De trainingen worden gegeven op een datum, plaats en tijdstip die voor u het beste past. We hebben gemerkt dat door ons vastgestelde data in deze tijd niet meer inpasbaar zijn. Wanneer u enkele voorkeursdata aangeeft dan gaan wij aan de slag om een voor alle kandidaten passend tijdstip te vinden.  

Hoeveel?

€ 595,-- per deelnemer (exclusief BTW) inclusief syllabus, alle materialen, lunches, diner en verfrissingen.

Bel voor meer informatie direct met Leonie de Groot op 06 43086898