×

Waarschuwing

JUser: :_load: Kan gebruiker met ID: 40 niet laden

Eendaagse training voor medewerkers en agents van binnendiensten, Customer Service en Helpdesk afdelingen. Tijdens de training krijgen de deelnemers handvatten om gesprekken klantgericht en professioneel te voeren met als doelstelling: optimale klanttevredenheid en klantenbinding. Ook de ‘lastige gesprekken’, waaronder ‘omgaan met moeilijke gesprekspartners’, klachten- en slecht nieuwsgesprekken zijn onderdeel van het programma.

Zichtbaar resultaat

U leert:

  • Op adequate wijze alle vragen, problemen en klachten te behandelen en tot de gewenste oplossingen te komen;
  • Actief te luisteren en daardoor de ‘vraag achter de vraag’ te bepalen;
  • Vraagstellingstechnieken om het gesprek optimaal te kunnen sturen;
  • De oplossing zodanig over te brengen dat de klant deze begrijpt;
  • Additionele behoeften en / of ontwikkelingen bij klanten actief te signaleren;
  • De opbouw van een probleemoplossend gesprek en van een klachten- en slecht nieuwsgesprek toe te passen;
  • Professioneel en klantgericht telefonisch te communiceren;
  • Een Persoonlijk Actie- en Ideeënplan op te stellen ten behoeve van het voeren van klantgerichte en effectieve telefoongesprekken.

Waar en wanneer?

De training wordt gegeven op een datum, plaats en tijdstip die voor u het beste past. We willen graag flexibel zijn; wanneer u enkele voorkeursdata aangeeft dan gaan wij aan de slag om een voor alle kandidaten passend tijdstip te vinden.  

Hoeveel?

€ 595,-- per deelnemer (exclusief BTW) inclusief syllabus, alle materialen, lunches, diner en verfrissingen.

Bel voor meer informatie direct met Leonie de Groot op 06 43086898