Als commercieel directeur, trainer en eigenaar van Interselling raak ik soms in situaties verzeild die ik door mijn beroep soms anders zie en ervaar dan anderen. In mijn blogs verhaal ik over deze ervaringen met mijn eigen kijk op de communicatie rondom deze gebeurtenissen. Ik deel mijn ervaringen graag met u.

Ook als moeder en partner maken jij en ik dingen mee die de moeite van het opschrijven waard zijn. Als het al niet is om ze te onthouden dan is het wel om enige irritatie van mij af te schrijven. Ik hoop dat ik u hiermee een plezier doe en wellicht zet het aan om ook anders te kijken. Ik hoor het graag van je. 




    

Interselling heeft een nieuwe trainingsmethodiek geïntroduceerd waarmee organisaties op een resultaatgerichte en effectieve wijze hun medewerkers kunnen trainen op onder meer commerciële vaardigheden. HIT! sessies zorgen voor een nieuwe benadering van training.

Waarom doen we wat we doen en waarom is dat zo belangrijk? Heb je er ooit bij stilgestaan waarom je werkt en waarom je het werk zo leuk vindt? Wij bij Interselling wel. Wij helpen mensen om zichzelf te ontwikkelen, ieder  voor zich. Dit doen we door mensen in individuele- en in groepssessies bewust te maken van hun capaciteiten, hun doelen en hun overtuigingen, waardoor zij meer zichzelf kunnen zijn.  Wij helpen je met ‘Be@Interselling’ . Wij vinden dat leuk, omdat we ervan overtuigd zijn dat, in evenredigheid met het verbeteren van je vaardigheden, ook je werkzin toeneemt. Wanneer we dat zien gebeuren, krijgen wij daar een kick van. Dat doen we al 36 jaar en daar zijn we goed in.

Hoe kunnen medewerkers er voor zorgen dat klanten zich verbonden voelen met jouw organisatie? Hoe zorgen managers ervoor dat medewerkers zich verbonden willen blijven voelen met jouw organisatie? Interselling helpt.