Hoe kunnen medewerkers er voor zorgen dat klanten zich verbonden voelen met jouw organisatie? Hoe zorgen managers ervoor dat medewerkers zich verbonden willen blijven voelen met jouw organisatie? Interselling helpt.

De laatste ontwikkeling van Interselling heet Bindkracht 8. Dit concept wordt op zowel management als medewerkersniveau toegepast. Hoe kunnen medewerkers er voor zorgen dat klanten zich verbonden voelen met jouw organisatie? Hoe zorgen managers ervoor dat medewerkers zich verbonden willen blijven voelen met jouw organisatie? Interselling helpt.

Behalve om vaardigheden gaat het in klantencontact veelal om het maken van verbinding, werkelijke verbinding. Welke eigenschappen moet je aanspreken voor het maken van echte verbinding? Bindkracht 8 gaat daarover. 

Ook voor het management is dat het geval. Wanneer het management beter is staat is om de medewerkers te begrijpen zullen die medewerkers nog beter hun best doen om samen met de manager of leidinggevende diens doelstellingen te behalen. Het gaat in beide gevallen om de werkelijke reden van samenwerking. Waarom wil de klant dat en waarom wensen medewerkers dat? Bindkracht 8 gaat daarover.