Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

Je staat er niet altijd bij stil. IK sta er niet altijd bij stil! Maar inmiddels zijn we sinds de oprichting van Interselling in 1977 al weer 40 jaar verder. In de afgelopen 40 jaar is de wereld veranderd. Mensen zijn veranderd. Interselling is veranderd. 

Toen Leonie de Groot en ondergetekende in 2007 eigenaar werden van Interselling zagen we al dat trainen anders moest. Waar we inmiddels achter zijn gekomen is dat de aanpak van trainingen elke paar jaar wel verandert. Inmiddels zijn wij alweer aan een nieuwe fase begonnen en trainen wij met korte interventies waar dat mogelijk is en staan we nauwelijks nog 'ouderwets' twee dagen op de hei. De stortvloed aan leer- en aandachtspunten uit die trainingen komen bij deze huidige generatie (Generatie Y tussen 1981 en 1995 en generatie Z geboren na 1995) namelijk niet binnen; zij leren anders.

Tóch is de kern van het trainen wat ons betreft hetzelfde gebleven: "Mensen helpen om het uiterste uit zichzelf te halen". Dit doen we nu op een manier die vooral bij deze millennials aanspreekt.  Dat zijn de jonge honden met veel potentie om door te groeien en waarmee veel organisaties te maken hebben. Zij leren anders en zij moeten anders aangestuurd worden dan 40 jaar geleden. In dat opzicht evolueert ook Interselling. Wij willen weten waarom mensen doen wat ze doen en helpen hen vervolgens om hun doelstellingen te bereiken, want wanneer zij hun doelstellingen bereiken dan zullen ook de bedrijven waarin zij werken daarvan profiteren.

Met vier kinderen heb ik de volledige Y- en Z-generatie thuis rondlopen en ook op ons kantoor is dit het geval. Het inspireert ons enorm om met hen samen te werken en uit te zoeken op welke manier we tot het beste resultaat kunnen komen. Zoals eerder gezegd evolueert dat continu. Het houdt ons wakker en deze kennis delen we graag met u en uw mensen.

Met vriendelijke groet,

Louis van Stralendorff

Sfeerimpressie